Rozšířené služby

Od 1.5.2018 zavádíme poplatek 1200 Kč za rok (tzn. 100 Kč za měsíc) za následující balíček služeb pro registrované pacienty nad rámec služeb hrazených z veřejného zdravotního pojištění:

  • možnost zažádat o telefonickou konzultaci s lékařem s tím, že lékař Vám zavolá zpět,
  • objednávky mimo smluvní ordinační hodiny (tzn. vybrané hodiny odpoledne a večer),
  • možnost komunikace s ordinací emailem a hlasovými zprávami (záznamník),
  • on-line objednávky (konec nepopulárního poplatku 30 Kč za objednávku v OASYSu),
  • elektronická žádost o opakovaný recept, a
  • neomezenou bezplatnou aplikaci očkovacích látek v průběhu roku.

Studenti, osoby důchodového věku a držitelé průkazu ZTP/P nebo s invaliditou III. stupně mají zvýhodněnou cenu 600 Kč za rok. Podrobné podmínky programu najdete zde.

Tyto služby (kromě zpoplatněné aplikace očkovacích látek) nebudou nadále od spuštění tohoto programu k dispozici jinak než pro účastníky programu. V souvislosti s novou možností požádat o zpětné volání lékaře, dojde také k zániku hodin rezervovaných pro telefonické konzultace s lékařem.

Příjem z programu nám pomůže zachovat a zlepšovat kvalitu naší péče.

V případě, že máte o účast v programu rozšířených služeb zájem, sdělte nám to, prosíme, osobně v ordinaci, telefonicky na čísle 222 366 166 či e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 
 
Časté dotazy
 

Q: Rozumím tomu správně, že možnost zakoupit balíček, resp. zúčastnit se programu, je volitelná a pacienti, kteří si jej nezakoupí budou moci i nadále využívat Vaše služby hrazené z veřejného zdravotního pojištění?

A: Ano, je tomu tak.

Q: Co se stane, když si balíček služeb nezakoupím?

A: I v případě, že se programu rozšířených služeb nezúčastníte, budete nadále moci využívat telefonické objednávky a ostatní služby v rozsahu obvyklém u praktického lékaře (tzn. v rozsahu hrazeném z veřejného zdravotního pojištění).

Nebudou Vám nicméně k dispozici následující služby: možnost zažádat o telefonickou konzultaci s lékařem s tím, že lékař Vám zavolá zpět; objednávky mimo smluvní ordinační hodiny (tzn. vybrané hodiny odpoledne a večer, kdy ordinace není v provozu na základě smluv se zdravotními pojišťovnami); možnost komunikace s ordinací emailem (vč. možnosti využít elektronickou žádost o zaslání opakovaných receptů) nebo zanechat hlasovou zprávu a sjednávání objednávky on-line.

Q: Pokud se zúčastním programu, dostanu garanci, že se můžu objednat k lékaři na určitou hodinu s akutním problémem ve stejný den, maximálně příští pracovní den?

A: S takovouto garancí bohužel v současné době nepočítáme.

Pro pacienty, kteří se zúčastní programu rozšířených služeb, budou nicméně k dispozici lepší termíny k objednání díky možnosti sjednat objednávku mimo smluvní ordinační dobu (viz předchozí dotaz).

Q: Rozhodl/a jsem se, že si program rozšířených služeb nezakoupím, jak to ovlivní mé možnosti objednání?

A: V případě, že se nezúčastníte programu rozšířených služeb, nebudete mít možnost sjednat objednávku přes on-line systém OASYS.

Možnost objednávat se telefonicky Vám však zůstane i nadále zachována.

Q: Zůstanou telefonické konzultace s lékařem v daných hodinách i nadále bezplatné?

A: S lékařem bude i nadále možné komunikovat telefonicky.

V případě, že se nezúčastníte programu rozšířených služeb, to však pravděpodobně bude vyžadovat více pokusů, než se Vám k lékaři podaří dovolat (tedy stejně jako je tomu u velké části zdravotnických zařízení), a to zejména kvůli tomu, že běžně nespojujeme hovory s lékařem v době, když ordinuje.

Dosavadní hodiny vyhrazené pouze pro telefonické konzultace zanikají.

Q: Často komunikuji se svým lékařem prostřednictvím e-mailu. E-mailem také dostávám výsledky svých vyšetření. Budu tuto možnost moci využívat nadále i v případě, že si balíček nezakoupím?

A: Nyní vedeme emailovou komunikaci pouze s účastníky programu rozšířených služeb.

Q: Ordinaci často navštěvuji jen za účelem opakovaného vystavení receptu, pokud si zakoupím program, budu moci dostávat recepty, aniž bych navštívil/a ordinaci?

A: Ano, v případě, že se zúčastníte programu, budete mít možnost využít elektronickou žádost o opakovaný e-recept bez dalšího poplatku.

Jako doposud, vystavení receptu bez osobní návštěvy pacienta posuzuje vždy lékař, a pacient nemá na vystavení opakovaného receptu automatický nárok.

Q: Bude možné přijít do vaší ordinace ráno bez objednání v případě nečekané nemoci anebo potřeby vystavení PN?

A: Ano, i nadále bude možné přijít v ranních hodinách bez objednávky. Tato služba je hrazena veřejným zdravotním pojištěním.

Q: Jakým způsobem program uhradím? Zaplatím jej při své příští návštěvě?

A: Platba osobně v ordinaci je samozřejmě možná, a je ideálním způsobem jak program uhradit, protože můžete přitom podepsat nový souhlas v souladu s GDPR. Jinak ale můžete také požádat o zaslání zálohové faktury, program uhradit bankovním příkazem a podepsat nový souhlas při další návštěvě.

Do konce r. 2018 plánujeme zavést také možnost platby on-line, která může se hodit zejména pro pacienty, kteří chtějí zaplatit pouze dvoutýdenní program.

Q: Chtěl/a bych ukončit svou registraci u young+co, co je zapotřebí udělat?

A: Stačí se pouze zaregistrovat k jinému lékaři, který si od nás poté vyžádá výpis z Vaší zdravotnické dokumentace. Registrací u jiného lékaře zanikne Vaše registrace u nás.

text

Naše webové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Návštěvou stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.

Souhlasím